צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עבירות אלימות במשפחה

    כל עבירת אלימות נתפשת, ובצדק, כחמורה – ובפרט זה המצב כשמדובר על עבירות אלימות במשפחה. כולנו מצפים מהמשפחה לספק לנו תמיכה, מסגרת מגוננת ומרחב בטוח, וכשהציפיות מתנפצות, הנזק חמור. עו"ד מעיין חיימוביץ' היא עורכת דין פלילית מוערכת ובעלת בקיאות מקצועית בתחום מורכב ועדין זה.

    איך עו"ד פלילי עם מומחיות בתחום של עבירות אלימות במשפחה יכול לסייע?

    כאמור, עבירות אלימות במשפחה נחשבות לעבירות פליליות שההתייחסות אליהן מצד הרשויות הא בחומרה רבה יותר  ממגוון עבירות פליליות אחרות. הנטייה היא, ובמקרים רבים בצדק, להקשיב למתלוננת וללכת לטובתה באופן כמעט אוטומטי.

    עורך דין פלילי אשר מלווה את החשוד או לאחר מכן את הנאשם במידה והוגש כתב אישום יעמוד לצידו לאורך כל הדרך מרגע החקירה, המעצר ובהמשך. הוא ינחה אותו בשלבים השונים של התהליך, כמו למשל לפני חקירה או לאורך שלבי החקירה. מעבר לכך יוכל לסייע לו להשתחרר ממעצר לחלוטין או לפחות להיטיב את תנאי המעצר, למשל למעצר בית. מעבר לכך הוא יעמוד לצידו של החשוד במידה ויוחלט על הגשת כתב אישום וכמובן לייצג אותו במהלך המשפט.

    משפט הקשור  לעבירות אלימות במשפחה  הוא סבוך ונוגע בנקודת הרגישות ביותר כך שחובה להיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי המתמקד בעבירות מסוג זה ומכיר היטב את החוקים על סעיפיהם ואת התקדימים המשפטיים שניתן להיעזר בהם. הבקיאות והניסיון הם קריטיים במיוחד במצבים בהם ישנו חשד שמדובר על תלונת שווא.

    למרבה הצער יש גם מי שמנצלים את הרגישות הרבה לגבי עבירות של אלימות במשפחה לטובת הפעלת לחץ או נקמה. במקרה של תלונות שווא, לזהות עורך או עורכת הדין שיטפלו במקרה יש השפעה עצומה על מזעור הנזקים.

    רגישות מרבית, שקיפות מלאה

    הטיפול בסוגים השונים של עבירות אלימות במשפחה חייב להתבצע בנחישות, ולא פחות מכך, ברגישות מרבית. דגש נוסף הוא קשב מלא ללקוח או ללקוחה, על-מנת להבין מהם בדיוק האינטרסים שלהם ולפעול למימושם. עוד מרכיב הוא שקיפות ללא פשרות – על-מנת שהאדם ידע בדיוק מה מצבו, מהן האפשרויות העומדות בפניו ומהם היתרונות והחסרונות של כל אופציה. עו"ד מעיין חיימוביץ' מקפידה על התנהלות בהתאם לכל הנ"ל ומביאה לידי ביטוי גם את הניסיון הרב שצברה לאורך הקריירה.

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן