צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מעצרים

    חופש התנועה של אדם היא אחת מזכויות היסוד שקיימות במדינה מתוקנת. שופט לא ימהר לשלול חירות של אדם אלא כמוצא אחרון. בפרט כשמדובר באדם שעדיין לא הורשע בביצוע עבירה כלשהי, ולמעשה הוא רק בגדר חשוד כך שעדיין לא הוגש כלפיו כתב אישום. כשבית משפט נדרש לקבוע אם לעצור אדם, לפרק זמן ספציפי או עד לתום ההליכים, ישנו קונפליקט מובנה בין הצורך להשלים את החקירה בתנאים אופטימליים, מבלי לחשוש לשיבוש או בריחה ובשלב תום ההליכים קם הצורך במעצר כאשר יש אינטרס ציבורי לשמירה מפני אותו אדם בעל פוטנציאל מסוכנות.  עורך דין מעצרים מנוסה, כלומר עו"ד פלילי שאחד מתחומי ההתמחות שלו הוא ייצוג בדיונים שבהם נקבע אם לעצור אדם או לא, עשוי להטות את הכף לטובת שחרור או "הסתפקות" בחלופת מעצר. עו"ד מעיין חיימוביץ' כבר טיפלה בהצלחה במקרים רבים ומביאה לידי ביטוי בקיאות וניסיון בכל תיק.

    באילו מקרים מטפל עורך דין מעצרים?

    מעצר ימים

    זוהי בקשת מעצר המתבקשת לימים ספורים אשר יכול והתארכו עד 15 ימים שמתבצע עוד לפני שגובש כתב אישום. לאחר תום תקופת מעצר זו, שופט רשאי להמשיך ולהאריך את ימי המעצר עד למקסימום של 30 ימי מעצר (אלא אם כן ניתן היתר מיוחד מהיועץ המשפטי לממשלה).

    הצהרת תובע – מעצר לצורך כתיבת כתב אישום

    מעצר שמתבצע כשרשות התביעה או הפרקליטות כבר גיבשו החלטה להגיש כתב אישום אבל הן זקוקות לפרק זמן נוסף להשלים את הפעולה, להכנה לניסוח ולכתיבה עד להגשת כתב אישום. מעצר זה מוגבל ל-5 ימים בלבד. בדיון מסוג זה התביעה נדרשת לפרט את העבירות שבהן חשוד האדם ולהוכיח כי חלופת מעצר או שחרור ממעצר עלולות ליצור סיכון.

    מעצר עד תום ההליכים

    מעצר מסוג זה אפשרי רק לאחר שהוגש כתב אישום, בתנאי שמדובר בעבירה חמורה והחשש שאותו נאשם ימשיך וייבצע אותה או כשישנו חשש של ממש לשיבוש ההליך המשפטי (למשל באמצעות איום על עדים או פגיעה בהם).

    מאבק נחוש ומיצוי כל אפיקי הפעולה האפשריים

    עורך דין מעצרים נדרש לנחישות רבה על-מנת לעמוד מול נציגי המשטרה או התביעה ולשכנע את בית המשפט כי המעצר אינו הכרחי. עו"ד מעיין חיימוביץ' מספקת שירות זה בזמינות גבוהה מאוד, 24/7, וידועה במאבק חסר הפשרות שהיא מנהלת למען לקוחותיה. גם הבקיאות המקצועית שלה באה לידי ביטוי תוך מיצוי כל אפיקי הפעולה האפשריים – הטלת ספק בטיעוני הצד השני, הצגת תנאי מעצר לא הולמים ועוד.

     

    דירוג ממוצע 5 / 5. מספר מדרגים 5

     

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן