צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פלילי במרכז

    אדם החשוד בביצוע עבירה פלילית מוצא את עצמו ניצב מול גופים חזקים מאוד: תחילה משטרת ישראל, לאחר מכן רשויות התביעה (הפרקליטות או התביעה המשטרתית) ובחלק מהמקרים גם בית משפט. מאחר שלגבי כל סעיף בחוק כמעט יש מקום לפרשנות, הרי שבוודאי יש משקל גם לנסיבות הספציפיות של כל אירוע, איכות הייצוג של עורך דין פלילי במרכז היא מרכיב בעל משקל אדיר בתוצאה הסופית של ההליך. עו"ד מעיין חיימוביץ' היא עורכת דין שכבר צברה ניסיון רלוונטי רחב היקף, והיא מעמידה אותו, כמו גם את יכולותיה האישיות, לטובת כל לקוח ולקוחה.

    השירותים שמספק עורך דין פלילי במרכז

    עורך דין פלילי במרכז וכמובן בכל אזור אחר מלווה את הלקוח החשוד בביצוע דבר עבירה בכל שלב. התנהלות הדין הפלילי היא מורכבת ובנויה משלבים רבים בשל העובדה שלכל אדם חלה חזקת החפות עד שלא הוכח אחרת, וגם ההחלטה שאדם אשם בביצוע העבירה צריכה להתבצע בזהירות רבה. לכן, עד לקבלת החלטה זו בבית המשפט, מקדימים לכך השלבים שונים בהם מעורבים כאמור גופים שונים: המשטרה, רשויות התביעה או הפרקליטות ורק לבסוף בית המשפט. בכל אחד מאותם שלבים מומלץ שיהיה מעורב עורך דין פלילי מנוסה, מהשלב הראשוני ביותר ועד סיום ההליך המשפטי כולו. עם אותם שלבים נמנים:

    חקירה במשטרה

    אדם שמעולם לא התייצב בתחנת משטרה לצורך חקירה, ובעצם גם מי שכבר עבר את החוויה המלחיצה, עלול לבצע טעויות קשות שיחמירו את מצבו. ייעוץ מקצועי עוד בטרם מתחילה החקירה מאפשר להגיע אליה רגועים יותר ובעיקר מודעים יותר למה שעשוי להתרחש במהלכה.

    שחרור ממעצר

    בין אם באמצעות שכנוע קצין המשטרה עוד באותו מעמד חקירה או בין אם באמצעות שכנוע שופט המעצרים כי אין עילה למעצר מאחורי סורג ובריח וכי אפשר להסתפק בחלופות כגון מעצר בית, מעצר באמצעות איזוק , הוספת ערבים או תנאי ערובה ועוד.

    ייצוג בהליך שימוע

    הליך שעשוי להוביל לאי הגשת כתב אישום, להפחתת חומרת העבירות או להסדר טיעון מקל.

    הופעה בפני ערכאות שיפוטיות

    על-מנת להטות את הכף לטובת הנאשם, בין אם להוביל לכדי שחרורו בשלבי המעצר או בין אם לנהל את התיק באמצעות הוכחות ולהוביל לזיכוי במידת האפשר, ובמקרים אחרים לשאוף לעונש מינימלי או לדרך טיפולית.

    עורך דין פלילי – כתובת אחת למצבים שונים

    המשפט הפלילי הוא תחום נפרד לחלוטין מהמשפט האזרחי על כל דיניו. אם במשפט האזרחי לסוגיו השונים: דיני מקרקעין, משפחה, חברות ועוד מדובר בתביעה בין אזרחים, במשפט פלילי הסיפור שונה: כאן המדינה מאשימה בעבירה את אחד מאזרחיה/ תאגיד כלשהו. התהליך מתחיל בהליכי חקירה שיכולים להוביל למעצר, שהוא בפני עצמו הליך לא פשוט. לעיתים, בשל חוסר הניסיון של החשוד, אשר הובא לחקירה או נעצר בפעם הראשונה, גורם לו להיות מלא בביטחון בכך שלא ביצע כל עבירה וכך לומר דברים שישמשו כנגדו לאחר מכן.

    עורך דין פלילי נכנס לתמונה כבר בשלב המוקדם ביותר של התהליך. חשוב להתייעץ עם עורך הדין לפני שמתחילות החקירה, שכן ברגע שהיא התחילה והחשוד נכנס לחדר החקירות לא תהא הזדמנות שניה להיוועץ בעורך הדין, כיוון שבארץ עורך הדין לא נכנס לחדר החקירות יחד עם החשוד. התייעצות מקיפה ומדוייקת למטרת החקירה והדרכה נכונה מצד עורך הדין היא גם הגורם שיכול להביא לשחרור ממעצר ואפילו לסגירת התיק כולו.

    עורך דין אחד, מגוון סוגי עבירות

    כאשר מחפשים עורך דין פלילי במרכז בכלל כדאי מאוד לבדוק האם ישנם סוגי עבירות בהן הוא מתמחה במיוחד. המשפט הפלילי חולש על מגוון רחב של עבירות, החל מעבירות אלימות קשה דרך עבירות מין ועד עבירות סמים ואף עבירות סייבר. ישנם גם עורכי דין פליליים שמתמחים בדיני הנוער. בית המשפט לנוער מתנהל על פי חוק הנוער שאינו זהה לדיני המשפט הפלילי "הרגיל" ועל עורך הדין להכיר את חוקי הנוער והדינים על בוריים. לכן, חשוב לבדוק היטב מי עורך הדין אליו אתם פונים, מהם סוגי התיקים בהם הוא מטפל, האם יש תחומים בתוך המשפט הפלילי  בהם הוא מתמקד במיוחד והאם סוג העבירה שביצעתם נכלל בתוכם.

    עבירות מין – תחום רגיש במיוחד בתוך המשפט הפלילי

    התודעה הציבורית של עבירת מין מכל סוג שהוא עלתה משמעותית בשנים האחרונות וזאת כמובן בצדק רב. היום מתלוננות (רובן הגדול של קורבנות עבירות מין הן נשים אם כי לא רק) לא מהססות עוד להתלונן ונטיית חוקרי המשטרה היא לעצור את החשוד באופן מיידי ולהתחיל לאסוף ראיות כנגדו. עם זאת, לחשוד/ נאשם מגיע ייצוג מעולה אשר יוכל לטעון את טענותיו, למשל שהעבירה שנטען שבוצעה היא בכלל מרצונה הטוב של המתלוננת, העבירה בהסכמתה ולעיתים אפילו לבקשתה, לחלופין שמדובר בעבירה בדרגת חומרה נמוכה יותר מהעבירה המיוחסת. שלא לדבר על כך שישנם גם מקרים של תלונות שווא בהן מוצא את עצמו אדם בגדר חשוד מבלי שביצע את העבירה. עורך דין פלילי המתמחה בתחום ייצג את הנאשם, יישמע את גרסתו ויחד עימו יעשה החלטה מושכלת כיצד לנהוג את אסטרטגיית התיק קדימה, תוך החלטה באם יש לנהל הוכחות, לגשת להסדר מקל, להתחיל הליכי טיפול ועוד.

    מאבק נחוש למיצוי הזכויות ולהגעה לתוצאות הטובות ביותר האפשריות

    הבסיס לכל השירותים שמספק עורך דין פלילי במרכז הוא בקיאות – גם לגבי החוקים השונים המגדירים עבירות פליליות שונות:  סמים, תקיפה, אלימות במשפחה, נשק, מין, כמו גם דיני הנוער המיוחדים וחוק המחשבים מול עבירות מחשב ועוד, וגם לגבי פסיקות קודמות של בתי משפט שעשויות להוות תקדים רלוונטי לתיק נוכחי. על הבסיס הזה מתווספות גם תכונות, ונחיצות לשילוב בין מקצועיות ואסרטיביות רבה לבין אמפתיה ורגישות עבור הלקוח.. עו"ד מעיין חיימוביץ' משלבת ידע, מקצועיות ויכולות אישיות. מוזמנים לפנות בכל שאלה

     

    דירוג ממוצע 5 / 5. מספר מדרגים 4

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן