צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין אלימות במשפחה

    אין כמו משפחה, כך לפחות אומר המשפט הנפוץ, למרבה הצער, לא תמיד זה כך ויש לא מעט מקרים שבהם התא המשפחתי הופך לזירת אלימות מסוג כזה או אחר – ולמקור לעוגמת נפש, פחד של ממש ואפילו סכנת חיים. לכן, ההתייחסות אל עבירות ותלונות מסוג זה, היא בחומרה רבה. עם זאת, חשוב שהחשוד או הנאשם יהיה מלווה ויהיה מיוצג על ידי עורך דין המומחה בתחום אלימות במשפחה בעל ניסיון רב בתחום, אשר יוכל לטעון את טענותיו. רק  עורכי דין פליליים עם בקיאות מקצועית בתחום זה, צריכים לייצג את מי שחשודים בביצוע עבירות אלימות במשפחה, מאחר ומדובר בתחום רגיש מאוד, והמקצועיות והרגישות הנדרשת בחום זה, רבה. עו"ד מעיין חיימוביץ' היא עורכת דין פלילית עם ניסיון רב בתחום עבירות אלימות משפחה.

    המקרים שבהם מטפל עורך דין אלימות במשפחה

    הרקע להגשת תלונות בשל עבירות אלימות במשפחה הוא פעמים רבות מערכת יחסים זוגית או הורית לקויה. לכן, הטיפול במקרה יכול להתנהל בשני מישורים מקבילים: המישור הפלילי בשל ביצוע עבירה והמישור האזרחי, למשל בבית דין לענייני משפחה או בית הדין הרבני אם מתחילים בהליך גירושין. בין עבירות אלימות במשפחה המטופלות במישור הפלילי ובהן מיוצג הנתבע ע"י עורך דין אלימות במשפחה שהוא גם עורך דין פלילי:

    * אלימות פיזית – כאשר אחד מבני המשפחה מותקף או שהוא התוקף, מדובר בדבר חמור ביותר. גם תקיפה שנראית לכאורה מינורית כמו דחיפה, נכנסת לקטגוריה של אלימות פיזית.  חשוב לדעת כי תקיפה כנגד בן משפחה מקבלת התייחסות כבדת משקל . אלימות זו כוללת גם זריקת חפצים.

    * עבירות מין –  עבירות מין בבני משפחה, מקבלות לא מעט כותרות, מדובר על קשת רחבה של התנהגויות פסולות שהמחוקק וגם בתי המשפט מתייחסים אליהם בחומרה רבה: אינוס כלפי ילדים או בת זוג, מעשים מגונים, מעשי סדום ועוד. אלה עבירות כנגד קטין וחסר ישע בתוך הבית או כנגד האישה. החוק בא לקראת הקורבן מבחינת ההתיישנות והתלונה.

    רגישות, נחישות וקשב מלא ללקוח או ללקוחה

    האיכויות הקריטיות של עורך דין אלימות במשפחה חשובות מאוד בכדי להביא לפתרון אפקטיבי בזמן קצר ככל האפשר, דרושה רגישות עקב אופי העבירות וקשב מלא לכל לקוח ולקוחה. עו"ד מעיין חיימוביץ' ניחנה בכל התכונות הנ"ל ומביאה לידי ביטוי גם בקיאות מקצועית מעמיקה.

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן