צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פלילי ברחובות

    עורך דין פלילי רחובות

    תחום הדין הפלילי, הוא אחד מהתחומים המשפטיים הגדולים בישראל. עבירות פליליות לא נעשות  רק ע"י עבריינים ולא שייכות רק לעולם הפשע. חשוב להבין שאם אדם מוזמן לחקירת משטרה משמעות הדבר היא שהוא חשוד במעשה או עד למעשה עבירה. לכן במידה ואדם נעצר, חשוב מאוד לפנות החל מרגע זה לעורך דין פלילי מומחה, כדי שילווה את החשוד לאורך כל התהליך.

    התהליך יכול לכלול גם הארכת מעצר לאחר חקירה, בין אם מעצר ימים ובין אם ובמצבים חמורים יותר- מעצר עד תום ההליכים והגשת כתב אישום.  באם הנכם מתגוררים באזור רחובות, מומלץ לפנות אל עורך דין פלילי רחובות. עו"ד מעיין חיימוביץ' היא עורכת דין פלילית המתמחה ומתמקדת בתחום זה ולכן יש לה ידע רחב וניסיון רב.

    חוקים נועדו להסדיר את היחסים בין בני האדם שחיים יחד באותה מדינה. בספר החוקים של מדינת ישראל מפורטים חוקים  רבים, לצד מעשים הנחשבים לעבירות על אותם חוקים. ישנן עבירות רבות מאוד המשוייכות לתחומי חוק שונים ועם דרגות חומרה שונות: הונאה, גניבה, סחר בסמים, תקיפה, פרסום והצגת תועבה, הטרדה מינית, החזקת נשק באופן לא חוקי ועוד.

    המכנה המשותף הוא שאמנם מדובר בעבירות שבוצעו כלפי אדם מסוים, קבוצת אנשים, עסק או ארגון, אבל התובעת היא מדינת ישראל. כתוצאה מכך אדם שיורשע בעבירה פלילית עלול למצוא עצמו נענש בחומרה – כך שכדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי ברחובות או לפי אזור המגורים עם יכולות משפטיות רלוונטיות גבוהות במיוחד. עו"ד מעיין חיימוביץ' היא עורכת דין פלילית בעלת ניסיון רב ומגוון מאוד.

    החשיבות בפניה לעורך דין פלילי רחובות

    התחום הפלילי הוא רחב מאוד, ונכללות בו עבירות רבות החל מעבירות מין, סמים, רכוש, עבירות מחשב וסייבר ועוד. יש הבדל ברור מאוד בין טיפול של עורך דין בעל ניסיון רב לבין עורך דין פחות מנוסה בתחום הפלילי. לעורך דין מומחה בתחום יש את ארגז הכלים המתאים להתמודד עם כל סיטואציה, זאת בשל התיקים הרבים שטיפל בהם, כי לכל כלל יש גם יוצא מן הכלל. עורך דין פלילי רחובות יהיה זמין עבורכם בכל זמן שתצטרכו, ויהיה זה  שיוכל לדאוג שתצאו עם התוצאות הטובות ביותר עבורכם, לכן אל תנסו להתמודד לבד, כל דקה קריטית החל מרגע הזימון לחקירה במשטרה.

    הדרכים השונות שבהן עורך דין פלילי ברחובות מסייע ללקוחותיו

    ישנם שלבים שונים בהליך הפלילי מהרגע שאדם נחשד בעבירה ועד האשמתו או זיכויו. עורך דין פלילי ברחובות ובכלל הוא הכתובת לפנות אליה בכל שלב בהליך המשפטי, מתחילתו ולא רק כאשר מגיעים לשלב הגשת כתב אישום. מהשירותים שמעניק עורך הדין:

    * ייעוץ לפני חקירה במשטרה – כל חקירה במשטרה, בחשד לכל עבירה פלילית שהיא, עלולה להוות חוויה קשה מאוד. בפרט זה המצב אצל אנשים שעבורם זוהי הפעם הראשונה שבה הם נחשדים בעבירה על החוק. ייעוץ עוד בטרם החקירה מפוגג את הלחץ, מקנה שקט נפשי חיוני ועוזר להימנע מטעויות שעלולות לעלות ביוקר בהמשך הדרך.

    * ייצוג עצורים – עו"ד פלילי מנוסה ברחובות משכנע במקרים רבים את בית המשפט שלא להאריך את מעצרו של חשוד, ובמקום זאת להשתמש באמצעים אחרים שיבטיחו את המשך חקירת המקרה (ערבות, מעצר בית וכו').

    * ייצוג בבית המשפט – בהליכים פליליים לא מוגש כתב הגנה. התשובות לאישום – שעשויות לכלול הטלת ספק בחומר הראיות ובדרך השגתן, הבלטת נסיבות ספציפיות שיטו את הכף ועוד – ניתנות בבית המשפט. בהתאם ישנה חשיבות רבה ליכולות הליטיגציה (עמידה בפני שופט) של עורך הדין הפלילי.

    קשב מלא והתייחסות מעמיקה לכל פרט ופרט

    על-מנת לסייע ללקוחות בדרך מיטבית, עורך דין פלילי ברחובות נדרש להפגין קשב מלא ותשומת לב מעמיקה לכל פרט ופרט – כדי לזהות את הדרכים שבהן ניתן להטות את הכף לטובת הלקוח. עו"ד מעיין חיימוביץ' נבחרה ע"י המגזינים דה מרקר וכלכליסט לרשימות עורכי דין פליליים מבטיחים – ומקיימת את ההבטחה עם כל לקוח בכל תיק.

    בחירת עורך דין פלילי רחובות- שילוב של בקיאות, נחישות ויצירתיות

    לרשות עורך דין פלילי רחובות עומדות מספר דרכים לסייע ללקוחותיו, הן בשלב החקירה והן כשהאדם עומד למשפט. גם אם מדובר במעצר ימים, שחרור בתנאים מגבילים ועוד. שילוב של  בקיאות נחישות ויצירתיות – מסייעים לו להגיע בסופו של דבר  לתוצאה הטובה ביותר האפשרית, עו"ד מעיין חיימוביץ' מביאה לידי ביטוי בכל תיק ותיק את כל האיכויות הנ"ל, ומתנהלת בזמינות מרבית על-מנת לעמוד לצד לקוחותיה ברגעים שבהם הם זקוקים לאוזן קשבת ולאשת מקצוע מנוסה.

    התקשרו עכשיו דילוג לתוכן